Recent Comments İle Anasayfadan Backlink Almak

Bookmark and Share


Merhaba arkadaşlar , bugün sizlere wordpress sistemli blog sitelerinde bulunan recent comments yani son yorumlar açığı ile nasıl backlink kasabileceğinizi anlatacağım.
backlink Recent Comments Açığı ile Backlink Kazanmak
Backlink
Recent Comments Açığı Nedir?
Recent Comments Türkçe’si “Son Yorumlar” dır. Recent Comments aslında bir açık değildir. Bunu kesinlikle hack açığı benzeri birşey anlamayın. Açık dememizin sebebi her sayfadan verilen çıkıştır.
Recent Comments wordpress’te bulunan bir bileşendir. Bu bileşenin amacı yazılara yapılan yorumları yorum yapanın isimleriyle birlikte anasayfada bileşenlerin bulunacağını yerde göstermektir. Bu bileşenlerin bulunduğu taraf genelde sağ taraftır. Bazı blog sitelerinde Recent Comments bileşeni mevcuttur. Bu bileşen sayesinde o blogtaki bir yazıya yorum yazdığınızda , yorumun isim kısmınada link verdiğinizde linkli olan isminiz Recent Comments bileşeninde çıkar.
Bildiğiniz gibi wordpress’teki bileşenlerimiz her sayfada gözükmektedir. Buda demek oluyorki linkimiz Recent Comments sayesinde her sayfada görünecek , o sitenin her sayfasından link edineceğiz.
Ben hiçbirşey anlamadım yada anladım ama nasıl yapacağım diyenler çıkacağı için resimli anlatım yapmak istiyorum.
İlk önce benim çok sık link attığım bir blog sitesinin Recent Comments bileşeninin görüntüsü koymak istiyorum.
recentcomments Recent Comments Açığı ile Backlink Kazanmak
Recent Comments
Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi sol taraftaki linkler yorum atan kişinin verdiği linklerdir. Sağ taraftaki linkler ise sitedeki yazının linkidir. Bu bileşen her sayfada gözükmektedir. Sizlere örnek olması açısından tekrar siteye girdim ve yorum attım. Burak Bayır nokta com blog sitemizin hedef kelimesi “Webmaster” ‘dır. Hedefimiz Webmaster kelimesinde iyi yerlere gelmektir. Bu yüzdende bu bloga Webmaster anchor text ile link attım.
Bu yorum attığım blogun linkini yazının sonunda vereceğim. Blog ingilizce bir blog olduğu için yorumlarınızı ingilizce atmanız yorumunuzun silinme riskini en aza indirir. Yapmanız gereken yazıyı okuyup yazıyla alakalı ingilizce bir yorum atmaktır. Eğer ingilizceniz kötüyse yazıyı çevirin okuyun ardından yorumunuzu Türkçe yazın sonra bunu Google Çeviri’den çevirin yazın. Yorumunuzun en altına şu ibareyi ekleyin “I’m Turkish , i cant write English and i use Google Translate to write this. Sorry.” yazın. Bunu eklerseniz sizin Türk olduğunuzu ingilizce bilmediğinizi ve yorumu yazarken Google Çeviri’den yararlandığınızı anlayacaklardır. Böylece yorumunuz saçma damgası yemez ve silinmez.
Eğer örnek bir yorum görmek isterseniz sizlere bu blog sitesine attığım yorumdan bir resim çektim. Photoshop’ta biraz ayar verip koyuyorum.
recentcomments1 Recent Comments Açığı ile Backlink Kazanmak
Recent Comments
Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi uzun ingilizce bir yorum attım. Bu yorumun silinme olasılığı neredeyse yüzde sıfırdır. Böyle bir yorumu hiçbir blog yazarı yada editörü silmez. Yorumlarında yazıyı güçlendirdiğini unutmayalım.
Name kısmına anahtar kelimenizi yazın , E-mail Adress kısmına düzgün bir e-posta adresi yazın doğru olması çok önemli değil fakat asdadadad@hotmail.com gibi bir e-posta olursa kimse bu yorumu yazısında barındırmaz siler.
Website kısmına ise sitenizin tam urlsini yazın. İçinde http dahil olsun.
Bütün formu doldurduktan sonra , güzel bir yorumda yazdıktan sonra “Post” butonuna tıklıyoruz ve yorumumuz yayınlanıyor. Ve ilk koyduğum resimdeki gibi yorumunuzun Name’deki linki Recent Comments kısmında görünüyor. Böylece sitenin her sayfasından link alıyoruz.
Gelelim şu Recent Comments açığı olan meşhur siteye: http://scienceblogs.com
Google’a Recent Comments yazarak daha fazla Recent Comments açığı olan blog bulabilirsiniz.
Teşekkürler , iyi backlinkler.

Önceki özgün makalemiz olan Yazılarınızı SEO Uyumlu Yapın başlıklı makalemizde seo, seo analizi ve seo nedir hakkında ansiklopedik bilgiler verilmektedir.

{ 0 yorum... Views All / Send Comment! }

Yorum Gönder